• Kategoria: News
  • Odsłony: 942

Małe galerie, duże możliwości

Rynek galerii handlowych dynamicznie ewoluuje, a przy tym jest coraz bardziej nasycony. Inwestorzy toczą zawziętą walkę o atrakcyjne lokalizacje w strategicznych punktach wielkich miast, mierząc się z wysoką konkurencyjnością. Sposób na wyróżnienie się i zbudowanie skutecznej oferty sprzedażowej znalazła Grupa Hosso, właściciel kilkunastu galerii handlowych, biurowców oraz inwestor odpowiedzialny na budowę parku rozrywki Hossoland w Brojcach w województwie zachodniopomorskim.

Wielki potencjał małych miast

Galerie należące do Grupy Hosso zlokalizowane są w Barlinku, Gryficach, Kołobrzegu, Policach, Świebodzinie, Białogardzie, Gubinie, Szczecinku, Złocieńcu, Drawsku Pomorskim i Świdwinie. Na etapie realizacji jest także galeria w Żarach. Wybór tych miejscowości jest nieprzypadkowy. Okazuje się, że mniejsze miasta mogą mieć duży potencjał. - W mniejszych miastach centra handlowe pełną bardzo ważną funkcję – społeczną. Rozbudowana oferta, którą proponujemy klientom, zamienia je w miejsca nie tylko zakupów, ale i rozrywki. To tutaj toczy się miejskie życie – mówi Karen Hovsepyan, wiceprezes Grupy Hosso. - Nasze przestrzenie sprzyjają celom zarówno prywatnym, jak i biznesowym – dodaje.

Na naszej stronie internetowej używamy plików cookie. Niektóre z nich są niezbędne dla funkcjonowania strony, inne pomagają nam w ulepszaniu tej strony i doświadczeń użytkownika (Tracking Cookies). Możesz sam zdecydować, czy chcesz zezwolić na pliki cookie. Należy pamiętać, że w przypadku odrzucenia, nie wszystkie funkcje strony mogą być dostępne.